Indywidualne dopasowanie rozwiązania telekomunikacyjnego do potrzeb Klienta pod względem infrastruktury, kosztów, funkcjonalności
Przewidywalne koszty stałe, jednorazowa opłata abonamentowa, niższe koszty połączeń
Pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne
Bardzo duża elastyczność rozwiązania, możliwość wyboru dodatkowych funkcjonalności
Łatwe zarządzanie
Efektywne wykorzystanie infrastruktury sieciowej
Kompleksowa usługa telekomunikacyjna
Grupy wywoławcze (hunt groups) – definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia
Abonencki panel nagrywania rozmów – Abonent może się zalogować na swoje konto, na którym operator udostępnia jego telefony. Może administrować nagrania, czyli je włączać, wyłączać, odsłuchiwać, kasować, przegrywać na dysk lokalny itp.
IVR – zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie.
Kolejkowanie rozmów
Moduł Call Center – między innymi, IVR, kolejkowanie rozmów, logowanie agentów, zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacji call center oraz CRM etc.
Pokoje konferencyjne z obsługą poprzez panel www
Konferencje wideo – system wideokonferencyjny
Aplikacje z numerem wewnętrznym na telefonie komórkowym i laptopie
Wirtualny FAX – FAX2MAIL / MAIL2FAX
Możliwość integracji z programami firmowymi – przykładowo CRM (API)
Poczta głosowa
Mass fax – tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami faksowymi. Poprzez panel www można zaimportować plik oraz bazę numerów. Bieżący podgląd kampanii, zarządzanie czasem, w którym faksy mają być nadawane
Realizacja połączeń w jakości HD